2011. március 31., csütörtök

Egy kis HUMOR . . .

Szabó találkozik egy rég nem látott barátjával.
  - Szervusz, mivel foglalkozol mostanában?
  - Légypapírt árulok.
  - Megbolondultál? Légypapírt - télen? 
  - Csakis. Ilyenkor nincs konkurencia.
- 0 -
A fiatal tolvaj néhány nappal az esküvője előtt beállít jövendőbeli apósához, a vén betörőhöz :
  - Valamit akarok kérdezni, papa.
   - Na?
 - A menyasszonyi ruhát te lopod, vagy én?
- 0 -
Egy fiatalember bemegy a boltba, és képeslapokat akar vásárolni. Sokáig válogat, de sehogy sem tud dönteni.
  - Nézze kérem - mondja az elárusítónő - , igen szép lapjaink vannak szentimentális felirattal : " Egyetlen szerelmemnek ".
  - Pompás, legyen szíves csomagoljon be belőle nyolcat.
- 0 -
A tanár úr hevesen udvarol Micikének, mire Micike így szól :
  - Mit akar, tanár úr, öreg maga hozzám.
  - Ugyan Micike, honnét veszi, hogy öreg vagyok?
  - Hiszen maga mondta az imént, hogy már Julius Caesart is tanította.
- 0 -
A tanácsnál egy tisztviselő megkérdi valakitől :
  - Szóval maga pesti?
  - Igen, de csak kilencven százalék erejéig.
  - Hogyhogy?
  - Mikor Pestre kerültem, összesen öt kilót nyomtam, és most ötven kiló vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése